our marriage

Friday, September 4, 2009

thank u for tagging me!!

makasih la kat eliss cos sudi nak tagging aku..walaupon xberapa reti lagi bahasa2 blog nie i'll try my best..

1)Saya suka???
banyak...baju baru,beg baru,kasut baru dll..

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang
shoping raya ma...lom shopping lg nie..

3) Bila rasa tension saya akan...
kua jenjalan..shopping..makan2..

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum..
bila baca mesej romantik fr hubby
bila ammar buat lawak..
bila tgk rumahku bersih dan kemas..

5) 3 perkara yang buat saya menangis..
a. bila hubby nak tggl g keje...
b.bila tengok citer sedih..
c. bila kena 'ceramah' fr hubby..

6) Kalau saya ada rm100k?
erm..invest lg kot..bayar deposit rumah satu lagi...

7)3 nama utk ditag..
this aku xbuleh nak sure nak buh nama sapa..ade ke org baca blog ni..sesape yg rela hati nak jawab tag nie dialu-alukan la..

No comments:

Post a Comment

sudi-sudikanlah...