our marriage

Wednesday, May 25, 2016

my 1st come back fr almost 4- 5 yrs 'tidokan' this blog :p

Assalamualaikum...slmt pg...
alhamdulillah..dpt recovery blk email utk blog ni...
my last post  was on march 2012..pheww ..how times flies..and today i started balik to write in this sweet blog that i've missed a lot...
tgk kat draft byknye my post yg x sempat dipostingkan hehe...
so utk hr ni thats all dulu....more to come tomorrow and the days after :P

Monday, March 19, 2012

sakit hati!!hehe istighfar byk2...

er..hari ni mcm2 hal yg dok lam pale otak aku yg sememangnye berserabut..1st day skoll pon aku dh serabut..
astagfirullahalazim..bwk bersabar dan mengucap...
susah nyer nak wat keje klu org ni xpaham2 keadaan kan..nape la susah sgt nk faham...

Monday, March 5, 2012

come back..

assalamualaikum..dan salam 1 malaysia..
erm..berkurun lama x menulis menaip kt sini..lately..hari-hari yg dilalui makin sibuk atau aku yg sengaja buat2 sibuk..plus..kebosanan yg melanda..xde mood..nk kerja pon dah xseceria dulu...
Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dosa-dosa diluar sedar yg mungkin hambamu ni telah lakukan...
..bukan senang nak puaskan hati semua pihak..Ya Allah kau berilah petunjuk,kekuatan dan hidayat buatku untuk meneruskan kehidupan ini seperti sedia kala...
rasa nak menangis pon ada ni..dah tak tertanggung beban yg ku tanggung..tp walau apapun..aku kena kuat,insyaAllah aku kuat dan mampu hadapi cabaran yg mendatang..akan aku reda dengan apa kata-kata yg dilemparkan..

Friday, December 23, 2011

Saturday, November 12, 2011

~bibik baruku~

salam.

bersawang nyer lahai blog diari ambe ni...mcm umah ku jugak bersawang..hehhe..
.
.
.
bibik baru dah sampey..seb baik kosnye murah sajer...
.
.
.
anyway..bibik baru ambe dh memulakan tugasnya semalam..
pagi ni pon dia melakukan tugasnya dgn tip top sekali...
.
.
nak kenai ngn my bibik dak...hehe..
.
.
tettt..presenting my new bibik...





tara...nilah bibik baru saya...saya berjaya mendapatkannya setelah sekian lama mengusha di kedai shoping moping mall...
so semalam telah berjaya dgn jayanya dan gigihnya membeli dr agent opps beli kat Giant jer la..
ngn rege rm 29.90 sajor...

ambe siap beli refiil satu terus..kos mesti lunyai la klu satu jer kan..kata umah ko luas tahap padang badminton..hihi...
selamat menjalankan tugasyer bibik ku...


Thursday, September 29, 2011

day 22..

salam...

pagi ini adalah yg terbaik penah aku buat..bgn pg se'awal' 6.30 ( awal la bg yg dlm ptg kan)..klu keje lain cite...
bgn jer siap aku mandi..prepare bekpes for hubby n kakak...dorg nak pi keje n sekolah..haruslah la mama sediakan bekpes sekali sekala time rajin kan...

ala bekpes yg ala kadar jer..roti bakar ngn telur separuh plus teh o....
.
.
.
pas dorang kuar g keje n sekolah..aku prepare susu for ammar n arissa...mandikan ammar n arissa...
.
.tdokan arissa..while keep my eye on ammar yg dok main kat porch...
.
. basuh baju..ooppss mesin yg basuhkan...basuh pinggan,boto susu,etc...and last but not least...
facebooking+blogging..sambil henjut2 buai arissa...
.
.
.
jap2 g nak sambung sidai kain n lipat kain..pastu.....zzzzzzz!!!!adios.

Thursday, September 22, 2011

Alya 1st to school...

my lovely doter...
dok kat kg pon kena sekolah tau..kena ngaji..so kami tumpangkan kakak kat Sek kat sini..tumpang kat pra..malam pulak pas magrib kena pegi ngaji..semenya pegi dgn to sedara dia aka bapa sedara laki aku...




ni hari ke-2 g ngaji...



kakak tgh pakai kasut...1st day nak g sekolah.




ready to school...




owh ni terang sket...brr bukak lampu...



awal2 lagi kakak dh bersiap..nek mek yg tolong kejutkan kakak..mama layan tdo g...bagus anak mama papa ni..sekolah rajin2 yer...

*abaikan bilik ku yg mcm tongkang x pecah!!