our marriage

Wednesday, August 26, 2009

cite basikal senam!!

cite ni cite bulan mac aritu...alkisahnye semangat kobar2 nak turunkan berat yg makin hari makin bertambah so ape lg aku bodek le asben suh belikan beskal..he3...disebabkan terlalu sayangkn wife wife yg dh makin montel ni asben aku pon termkn la bodek then dibelikan aku beskal ni....murah jer $788 xsilap aku...ntah la Gintel bt promosi kat Megamall kuantan ms kami g survey brg2 camtu....nak beli treadmill mahal sgt n aku susah sket nak lari2 atas tredmill tu..so aku rase beskal ni adalah pilihan terbaik...
memula beli of course la rajin...2x sehari aku kayuh...pg n ptg/mlm....masa ni ni kan akak aku ade kat umah jg anak2...so xjadi masalah la aku nak kayuh beskal ni utk setengah jam tu..sebelum beli beskal nie..buleh dikatakan aku g erobik evryday...tp bila da bli beskal aku xg erobik dah...kayuh jer beskal ni...

No comments:

Post a Comment

sudi-sudikanlah...