our marriage

Saturday, October 9, 2010

jeng..jeng..tora datang lagi!!!

ntry xde kena mngena ngan Tora...lm update..so ade chance ni just nak cite sal raya yg dh lepas..
taun ni beraya kat my kampong...kat jerteh...tp sedey..cos aku anak branak jer ade...kakak balik umah mak pak mertua,adik aku pn sama...abglong n famili dok umah dorg la...so ptg n mlm raya hnya kami..n mak & ayah jer la..x seronot..kureng org kureng la meriahnyer...

petang before raya mek buat lemang...nt ntry lain la..

below hnya ini yg smpt di snap sepanjang raya kt jerteh..after that membz berjalan raya ke rumah mak sedara..



kami anak beranak jer...


kakak & adik..


kakak & adik...


adik yg hensem..


kakak yg cute...


that's all... raya taun ni x brape happening...cos adik badik yg sikit pastu dorg braya umah mak pak mertua masing2...abglong pon xsempat jumpa ry prtama...cos ptg raya lepas asar aku bantai melepak umah kawan,niza...niza ni satu sekolah rendah,sek menengah,uitm d kami berhubung sampai sekarang...ala2 reunion kwn2 sek rndah n menengah...mini jer...kerana yg datang 2,3 kerat jer...no pics...sebab masing2 xsaited jumpa kwn2 lama...
aku balik umah kul 8..seb baik hubby xmarah..oh ya aku just pg ngan adik n fren,zana kwn sek rendah&menengah&jiran..cos dia duduk dekat umah aku..ops umah mak pak aku.
kawan yg lain yg datang,gta sek rendah&menengah,amla&hubby,kwn sek rendah dan last ije&wife,kwn sek menengah.

memang best dpt jumpa kengkawan...lepas tu aku & zana g berjalan umah gta,sesambil hantar dia skali.

raya ke-2..baru buleh jumpa abglong& wife..dia bt open house...lepas makan2 kami gerak balik kg hubby plak.

No comments:

Post a Comment

sudi-sudikanlah...