our marriage

Tuesday, June 30, 2009

working days..

start ahad until khamis...adalah hari yg agakmemenatkan...biaselah bg working mother..pepagi hari nak kena setelkan anak2..mandikan diorg sbelum antar umah pengasuh diorg..tk jauh selang beberapa buah umah jer dr umah kami..
pastu bergegas ke tmpt keje..
tghari/petang dah balik daa...tapi tugas tk abis kat situ jer..
mana nak kemas umah nak sediakan makan kami anak beranak...he3..walaupun nampak cam penat tapi aku happy dgn life mcm nie...aku bersyukur kerana pada usia yg agak muda ni..
ahamdulillah aku ade life yg bagi aku 'complete'...dikurniakan suami yg understanding,caring,loving n so on...anak2 pelengkap idup kami..umah tempat kami berteduh... kete lembu..oopss..keta nasional utk bawak kami kemana saje kami nak pegi...
keje yg...ape yer...walaupun cam boring..tapi aku bersyukur ade gak keje kan...
aku rasa cukup bertuah jadi aku..erm...idup nie memang tak cukup..tapi bila kita muhasabahkan diri kita..semua yg ada kat depan kita..cukup2 sempurna dan bersyukurlah dgn apa yg kita ada..
apa yg kita mampu buat utk hari ini,esok dan masa depan..kita teruskan usaha utk menjamin kehdupan yg kita impikan...berlandaskan apa yg patut..

No comments:

Post a Comment

sudi-sudikanlah...